Followers

Monday, June 21, 2010

bOuT 20/06/2010

kemarin aku g main bowling ngn family aku sume...so ada jga ngn dua k'ga angkat mama aku..so, kta org pun brtolak la kul 7.30mlm..smlm aku pkai bju terengganu..kah3...ada org bg aku lah..hehe..dgn ak pkai sweater yg kwn skul ak bg kat ak ngn jean n pkai snowcap
dah tu ak pakai dua bntuk cincin dgn jam tgn yg ada org bg aku..bak kata sume brg yg ak pkai tu sume ada org bg ak
hahaha...wat malu je kan??bkn pe..org dah bg tu pkai je lah kan???

so,smpai je tmpt cps bowl, ktaorg pun kumpul2 brp org main kan..totally sume nye 12 org..fuh! ramai kan???hehe
1st game kkak ak byr...kta org main lah...main2 tu..sblh tu ada stu minah gak main..
muka dia srius sgt..mcm ada mslh je..hehe..tp xkn ak nk tgur lak kan??even msa tu cma yg main dia ngn dua adk laki dia yg msh kecik..dia cma lyn game tu je...xde nk tgk skeliling..mata ak je gtl nk tgk lbh2..haha..alih2 lak ttba lgu justin bieber,baby yg kena bg main..so ak trasa ingin mnri je kat dpn dia..hahahaha..byk lah ko...xde ar..xkn lah ak nk mnari ak ni kn keras...mn pndai nk mnari...kang ak mnari sume nye lari...haha...


dah abs game prtama...kta org tmbh lg game kdua..2nd tu k'ga angkt tu byr...pndai gak drg brbudi kan??hehe...so abs2 main tu dkt2 jga nk kul 11 tu..hehe..
da msa tu pewut ak lapo giler thp cipan...haha
 then ak main jga lah..kami da cdg after main nk lepak sat kat kdai mkn kan??nk g mkn sbb msing2 dlm klaparan jga..tp pe kn daya..dua org budak kecik yg ade ikut trtido..xkn la nk jln kan???so kta org pun blk..smpai uma je ak melantak maggi..haha...jd la dr pwut ak kosong kan??


then after ak dah mkn tu...ak pun rehatkn bdn la kt blik..bring2..gara2 befday sseorg tu..dia dpt col free..so aku pun borak2 ngn dia...temankn dia..kami borak2..tp xsngka tarikh ni ak da kecewakn dia sgt2..so ak btol rsa brslh n mnta maaf sgt2..tntu dia da x nk kwn ak..ermmm...ni sume yg brlaku dlm idop ak 20/06/10



p/s:tiada kaitan dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia...ehehehe
skema bro!!!

+kaSaNovA+



No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~