Followers

Tuesday, February 15, 2011

LONG TIME NO SEE BLOG :)

Assalamualaikum..
Dah lama hamba tak update blog hamba ni..Ya Allah, betapa hamba sangat2 busy dengan kerja di koleh hamba. Bagaimana rakan2 sekalian, anda sihat? Pa cerita baru tentang sahabat2 ya? Maaf dah lama hamba tak meng update blog hamba. Hamba nak beritahu terlebih dahulu, apa rakan2 sekalian masih ingat bisnes yang hamba join? Syukur alhamdulillah hamba telah dapat 1st payment pada 11/02/2011 dari V3 owner abe kun. Terima kasih kepada beliau.
Cerita tentang hamba, so far alhamdulillah hamba sihat bersama insan2 yang tersayang. Bagaimana dengan anda2 semua? Skema ke? sekali sekala menggunakan perkataan hamba pun seronok juga. Cerita ku dan ceritamu, kini semakin lupus di tiup angin lalu. Kehidupan insan yang bernama MUHAMMAD HAKIMI ERDIEW sedikit sebanyak telah berubah. Insya-Allah hamba berubah menjadi yang lebih baik dari yang sebelumnya. Tentang study hamba? Alhamdulillah untuk sem 2 ni hamba semakin menonjol dari rakan2 hamba yang lain. Berkat sokongan sahabat2 semua ya dan doa2 sahabat semua. Kini hamba semakin sesuai dengan persekitaran hamba , tidak seperti dulu, asyik mengadu dan berleter..Hehe begitulah hamba ya rakan2..

Eh! bukan ka tarikh hari ni kita semua kaum MUSLIM DAN MUSLIMIN menyambut MAULIDUR RASUL?? Ya Allah! kita banyak2 lah berselawat ke atas Rasul kita iaitu NABI MUHAMMAD S.A.W @ RASULULLAH..saat ni hamba teringat akan rakan2 sekolah hamba waktu zaman sekolah menengah, tadi hamba berchat nan rakan kelas hamba waktu sekolah dia mengingatkan hamba la..wah hamba sangat merindui saat2 itu. Bagaimana pula sahabat2?? ANDA SEMUA ADA PERGI PERARAKKAN KE UNTUK ESOK? 


Tentang kekasih hamba? Alhamdulillah hamba dengan beliau baik2 saja, kami semakin cuba untuk mengenali hati budi masing2, eh hamba kelak akan berjumpa ibu bapa beliau...ermmm...beliau sering kali menjemput, tapi hamba segan dan tidak bersedia lagi, hamba maish banyak kekurangan..insya-Allah kelak hamba akan berjumpa..


sekian saja ya teman2

NUKILAN
+DR LOVE+ 

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~