Followers

Saturday, March 26, 2011

Cuti Sem Semakin Menghampiri Kita ;)

Assalamualaikum...
Kawan2 nak bagitahu nie, cuti sem semakin menghampiri kita...hahaha..kepada sesiapa nak dekat final exam dah, aku doakan kita semua dapat jawab dengan baik sekali. 
Cuti Semester Dua Balik Atau Tidak??

Tu yang aku tengah pikir2kan nie sama ada nak balik atau tinggal kat KL je. Sebab aku rasa macam tak nak balik, tapi tengok lah macam mana kan, kalau aku rasa nak balik, aku bagitahu family aku. Hari ni seperti biasa kebosanan yang melampau, si dia pergi camping pulak dah, hahaha.. Rindu?? Tak rindu, hahaha..jahat seyh aku, rindu memang lah rindu, tapi ni ha assignment ni merindui aku sangat lah, so better focus pada benda2 macam ini.

Okey topik aku hari ni takde lah best sangat, aku tak tahu nak update tentang apa sebenarnya, oh ya..just nak bagitahu info baru, PUTERI FAZLEEN NATASYA nak bernikah. Alhamdulillah temu jugak jodohnya amin. :)

Latest news apa ya? Selain daripada rusuhan, gempa bumi? hehe..nampak sangat aku ni tak tengok tv, memang tak tengok pun, hobi aku hanya tidur. Tu lagi enak daripada aku buat benda yang tak elok..


30 MAC 2011

EHEM..hehe..tarikh keramat bagi aku, hehe..kenapa ya dengan tarikh ini? EEEE..tu tarikh aku dilahirkan lah...hehe..dah besar dah aku..oh no! 19!! tua2..tak mahu jadi tua, kat mana nak celebrate befday aku ya??give opinion plizz....


NUKILAN
+DR.LOVE+



   

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~