Followers

Tuesday, May 10, 2011

Hanya Dia Seorang Dalam Hati Aku

Hyep! Ya kali ni entri aku ada lah ''hanya dia seorang dalam hati aku''. Tu dh cukup bagi pembaca2 aku ni tahu bahawa aku ni dah Taken By Amiera. Kali ni aku nak tulis entri aku bunyi macam ni lah, dulu aku selalu diam kan apa yang kau cakap pasal aku, kali ini aku nak tulis dalam blog aku pula. Kau patut bangga ye sebab kau makin popular dalam blog aku ni. Ada seorang hamba ni sms dengan aku lewat2 pagi buta, dia merayu pada aku supaya terima dia balikm kembali ke pangkuannya. Wow! Great tak?

Nak ke aku post mesej2 dia dalam blog aku? I think no need lah, tak baik pula kan? Sekarang dia dah sedar lah tu, dia siap suruh aku terima dia dan cuba menerima amiera???wow!!dia akan cuba menyayangi amiera??wow!! Apa dia ingat dia ke GF aku? Patutnya Amiera yang jawab demikian, tapi amiera bukan nya bodoh sampai nak share aku dengan kau lah. Lagi satu kan, tak mungkin untuk aku menduakan amiera, cukup kisah silam aku. Aku dah taknak ramai lagi perempuan, sebab aku ni bukan ada apa2 pun. Lagi pula kau cakap aku ni 'perasan' kan? Jika ayat tu bagi pada kau memang cocok, kau ni pelik lah, lain kau cakap lain yang kau tunjukkan, apa kau cakap??? Sebab kau emo??? Alahai kesian nya, jika kau emo sekali pun kau tak kan memburukkan aku pada GF aku lah derrrr!!

Bila kau buat macam tu dah terang2 sangat kau tunjuk sifat buruk kau tu, kau siap tanya aku 'adakah i jahat?' aku kata tak tapi kalau kau terus2 nak hypo tentang perasaan kau, kau adalah SEJAHAT2 IBLIS tahu tak? So, bagus lah sekarang kau dah berubah kan, so please stop talking or delete your post which is related with me or my gf okay!!! Kau ada life kau sekarang, aku dengan life aku, so please3 kita bawa haluan masing2. Aku takkan contact kau lagi dan kau juga macam tu! HORMAT AMIERA JIKA KAU TAK BOLEH HORMAT AKU!

My Lovely
B hanya ada ayg dan tak mungkin b akan berpaling pada ayg, cukuplah zaman budak2 b, cukuplah semua tu, b nak ayg tahu sekecil mana pun kuman tak mungkin dapat memisahkan kita kecuali izin-Nya saja. b sayang kan ayg sangat2..

I LOVE MY MISS BULAT 

THAT'S ALL FROM ME DR LOVE

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~