Followers

Saturday, July 23, 2011

Insaf

Assalamualaikum...
Hai tawan2..hehe..anda semua sihat, maaf dah lama tak update blog setelah sekian lama, very the busy oww..sepanjang aku tak update ni, macam2 cerita aku nak luah pada blog aku, sama ada sedap dibaca atau pun tak..Okay cerita begini ya, aku minggu ni, start hari sabtu lepas lah, aku telah pergi ke Kelantan untuk praktikal di sana selama seminggu, so far alhamdulillah, cuma 2 hari aku sakit, orang pula jaga aku, bukan aku jaga orang, hahahaha. Maybe makanan ataupun cuaca kut yang tak berapa sesuai dengan diri aku ni. Okay sepanjang aku ada kat sana macam biasa lah Cik Bulat kita ni kan? 'hubby ingat no curang2 ya' yes baby! letih lah nak cari perempuan lah, perabih pitih aku! Aku pun tak berapa minat awek kelantan walaupun dorang comel2 dan putih2, aku tetap tak berkenan, takpelah selera masing2. Okay itu cerita kat kelantan, takda yang best sangat pun.

Sepanjang aku kat kelantan pulak, Cik Bulat aku pulak berada di Kem, Kem Bank Rakyat katanya. Aku pun tak tahu sangat pasal kem dia tu, janji dia selamat, lagipun dia dah sampai dah kat rumah dia. Miss her so much lol! Masa dia kat sana dia sangat2 lah busy, tapi aku pun busy, alhamdulillah aku takda curang kat dia pun, aku takda masa nak fikir hal2 tu semua. Cukuplah, kalau pasang ramai2 buat sakit hati dan sebagainya buat apa? Hati kita cuma ada satu, cukup2 lah wahai teman2ku.


-sambung esok..mood hilang-

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~