Followers

Tuesday, July 26, 2011

Terima Kasih Kawan!

Hari ni aku nak cerita tentang persahabatan di mana persahabatan amat penting dalam kehidupan kita. Aku sebenarnya sedikit terluka dengan apa yang terjadi antara aku dengan sahabat aku, dan hari ni mood aku memang giler2 down, aku dah malas nak pikir dah, just fikir ke hadapan je sekarang. Bukan tu je, ada beberapa yang buat aky rasa sebal giler, cukuplah weyh, sakit hati aku doe, wow! Yang aku boleh bagitahu sekarang aku tengah sedih giler, aku rasa nak maki memang tarak guna lah beb, biarkan lah ia berlalu pergi, pergilah sahabatku, kau pun dah buang aku kan, please jangan pernah datang balik pada aku, ini buat 3 orang teman aku yang pergi dalam satu masa yang sama. Ok! cukup pasal sakit, tak nak ingat!!!!!!

Okay this Saturday, aku ada common test oww, so aku cuma harap aku dapat jawab dengan baik sekali, aku takut this sem pointer aku jatuh beb, hope tak jatuh lah, harap2 naik. Urmm, aku tengah mencari balik mood study aku yang telah hilang kerana dek cuti sem lepas, hahaha.. Adoii, come on la kimy, eh no..kemon!kemon lah..hehe jangan terus letakkn diri anda disesuatu masalah, ingat Dia, Dia selalu bantu hamba2-Nya. Aku cuma harap one day these people akan sedar lah, Oh ya one more thing, aku cuma nak bagitahu, aku tak tahu nak update apa..haha


see you in the next post ya..bye2..
Nukilan
+Dr.Love+

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~