Followers

Monday, April 18, 2011

Exam Here I Come

Hi, as you all know this week and next week is MY EXAM TIME, so i am so sorry cause rarely update my blog. Hehe.. okay untuk 1st paper nanti hari sabtu ni, so doakan aku ya teman2 semoga dapat jawab dengan baik dan peroleh keputusan yang sangat cemerlang. :)

Alhamdulillah assignment group untuk business already done. Tenang rasanya hati ni, tak yah pikir banyak2 tau. So far alhamdulillah takda benda yang buruk berlaku.

Cuma tadi aku ada sedikit kecewa dengan miss bulat aku, bukan salah dia lah. Salah aku kot??hehe aku cuma terasa sikit je sebab dia ada sebut tentang ex dia pada kawan dia, masa tu dia tengah nak study jadi aku terdengar. Aku paham disebalik cerita dia tu, aku yang suruh dia nasihat salah seorang kawan dia ni. Cuma aku sedikit rasa cemburu..:( 
Aku bukan apa, dia nak sebut tentang ex dia boleh cuma jangan masa tengah on call nan aku. sakit kot hati aku dengar, terasa diri aku ni kerdil teramat sangat. Aku takda apa2 kelebihan, ex2 dia semua tahfiz2, i am not good enough for her. Ermm so sad, terasa tercabar diri aku. Naluri lelaki aku serta amarah aku dah naik mendadak ni. Tak nak timbul pergaduhan aku minta sedikit ruang untuk aku tenang kan hati. Tak nak gaduh dengan dia. Sebab aku sayang dia sangat2. dia tak salah pun cuma aku cemburu je..hehe..

sayang hubby okay je sayang, cuma cemburu sikit je..dont worry okay, esok2 b okay lah..

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~