Followers

Wednesday, April 6, 2011

+Sifat Si Dia Yang Melucukan+

Assalamualaikum,
Ha, tajuk post aku kali ini berkaitan dengan sifat2 si dia yang mengelikan aku, wakakaka..semalam aku bergayut dengan dia lagi seperti biasa macam hari2 lain, masa tu dah larut malam, dan aku tahu masa tu dia tengah mamai tapi dia still menegakkan diri dia bahawa dia tak mengantuk. Hahahaha, semalam aku suruh dia buat something pada hp dia, mula2 dia menyahut dan tiba2 dia diam, bila aku panggil nama dia, dia menyahut dan mengatakan dia tengah buat lah tu, wakakaka kelakar betul aku pun tanya, 'aik sayang hubby x dengar apa2 bunyi pun yang syg ada tekan apa2..hahaha' tetiba dia tergelak, rupa2nya dia tertido, adoiii..

Kejadian Hari Ahad
Ha, hari tu lagi lah kelakar, seperti biasa kami berborak2 cuma kali ini agak kelakar sikit bagi aku, sebab dia boleh marah aku tapi dalam keadaan yang agak sedar dan tak sedar. Apa tak nya masa pada tu aroun 4 pagi dah sebenarnya dan patutnya pada tu kita semua tengah berehat cuma aku je tak dapat nak tido ha, jadi aku call lah si Bucuk aku ni, tapi agak kelakar lah, dia mamai tapi dia marah aku suruh tido. wakakaka..aku rasa nak tergolek2 je atas katil aku masa tu, dia sangat comel lah..aku suka buli dia tyme waktu2 macam tu lah. Tyme dia mamai, dia penat sangat juga masa tu, sebab pagi tu dia baru je pulang dari KEM BOMBA..kesian buah hati hubby ni kan. 

Miss Bulat Pengubat Sebarang Luka
Ha, bukan tu saja yang aku suka tentang dia ni sebab, dia seorang yang agak matang bila kita dalam kesedihan, aku amat menyayangi dia..sangat2 okey. Sebab bila aku ditimpa apa2 musibah dia pasti boleh bagi aku motivasi. Jujur aku cakap lah, sejak aku kenal dengan dia, dari sudut pelajaran aku giler2 fokus sebab b4 this aku couple juga cuma aku terlebih fokus pada gf aku, dan abaikan pelajaran aku. Dengan miss bulat aku fokus dan at the same time aku fokus pada my study. Sorang yang agak ceria dan telatah dia watkan aku bahagia, even bila orang lain tengok perangai dia sedikit menjengkelkan bagi aku tak. Bagi aku lawak da sweet!!!

Final exam dah dekat, kami dua2 more fokus pada study kami, dia dengan study dia, dan aku dengan study aku, so untuk kali ini saja post aku ya? Nanti aku update lagi. Hehe

+KiMiera ForeVer+

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~