Followers

Wednesday, April 6, 2011

=Si Dia Balik!!=

Ehem2, macam biasa aku nak bagitahu lah erk, my syg akan balik jumaat ni, balik mana tu???? Balik rumah dia lah kat setiawangsa, Hahahaha, dah lama juga dia tak balik, Yes!aku suka dia balik sebab aku rasa akan tenang sebab dia disamping family dia, bukan itu saja dah lama juga aku tak dengar sora family2 dia, aku pulak rindu nak dengar, lagi2 adik kecil dia, ADILA!! Hehe, telatah budak tu suka aku, even kadang2 syg aku geram nan adik kecil dia tu, bagi aku budak tu oke..Wakaka, pandai adik dia tau..sebab tu aku suka tu, hehe..adoii..hehe...aduii,



Syg aku balik jumaat ni, tapi aku tak balik rumah makcik aku sebab kita org tak kena suruh balik lah, kena duk ostel je, tak pelah..aku dekat2 nak final ni malas juga nak balik.Jap lagi aku nak buat assignment bel aku, online assignment, tapi before tu aku nak kena mandi dlu..so aku out dulu ya??


+KiMiera FoReVer+

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~