Followers

Thursday, August 26, 2010

RAYA3!!!!

sebut pasal raya...smua org pasti ingt kat kg mereka kan???rndu pd atuk dan nenek..mak ayah jika yg blajo atau keje jauh2 tu...msty rsa nk nngs kan bla tringt kt mreka..huhu..mcm tu jga aku...yg rndu pd family aku...yg ada d seberang laut china selatan..huahuahua,, rndu lah...ermmm...knp lak ada org ni msg ak..nk skitkn aty ak ha???knp???pe slh ak ni smpai dia x hbs2 nk skitkn aty ak??? dah...mls da ak nk ckp sal tu...


yeah!!!3hb/sep can't wait!!blk sbh..haha...ak nk jmpa fam ak..nk jmpa katil ak..rndu giler katil ak waa...kih3...rndu ps2 aku...rndu sume game2 ak yg ada kat uma tu...rndu wii aku..haha...ermmm...n at the same time ak rndu sum1 ni...rndu sgt2..
dia tau x ni ek?
hrp dia bca blog aku ni...msty dia akn bca..hehe..sbb dia kan syg aku..ceh perasan aku ni! 

k lah..chow..nak study esok ada quiz BEL120!!!!!

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~