Followers

Monday, August 23, 2010

sedih..........................................

assalamualaikum......
sedey kan aty kta pabila trpksa mninggalkn kekasih aty kta ataupn d tgglkn dia...kdg2 bla ingin mlihat mreka bhagia..kta mlakukn ssuatu luar jngkaan kta..kta cba utk mlakukan ssuatu yg TIDAK DISUKAINYA..mengapa kta brbuat demikian???ada bbrapa sbb...antaranya:
  • terasa diri kita ni menyeksa hati mereka melalui dalaman
  • kerana merasakan diri kita terlalu zalim terhadapnya serta tidak cocok untuk mereka.
  • kita sanggup mengatakan pada mereka 'AKU DAH BENCI PADA DIRIMU' kerana hanya cara itu dia boleh membenci kita dan melupakan kita.
  • untuk mengelakkan lagi pergaduhan yang berpanjangan antara dua pihak.. 
ini perkara yang aku dah lakukan pada seseorang yang aku sayang dan cinta..untuk dia membenci aku...padahal jauh di sudut hati aku..bahawa aku amat menyayangi dirinya..aku terpaksa korbankan cinta aku hanya semata2 untuk melihat dirinya lebih baik dan gembira...


Maafkan b, sbb b trpksa mlakukan ini semua hnya smata utk mlihat ayg tmbh mmbnci b..b akn melakukan prkara yg pling ayg x ska...b doakan ayg sht2 n tdk akn mngingati sdikit pun ttg b..b xkn lg mlukakan aty ayg...maaf kn b sbb xdpt jga ayg smpai hmbusan nfs trakhir b...akhir kata dari b...take care..ilysm n imysm..


nukilan:
Hakimi
tarikh:
23/August/2010
masa:
9.00p.m
~TAKKAN KU BERHENTI MENCINTAI MU SEPERTI MANA JARUM JAM TAK BERHENTI MENGEJAR MASA~

+ANDAI KAU PELANGI BIAR KU JADI AWANNYA,ANDAI KAU PUISI BIAR KU JADI MELODINYA+
MAAFKAN AKU SELAMA PERKENALAN KITA..AKAN AKU MERINDUI TIAP DETIK DAN WAKTU SAYANG...

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~