Followers

Sunday, August 22, 2010

tentang kekasih hati aku

salam....nak gtau kat sini...post ttg tarik tali tu..xde kena mngena ngn insan yg aku syg sgt2...dia x prnh men trik tali ngn aku...org yg syg aku..dia x kn pnh men trik tali ngn aku...aku prcaya tu...skg ada slh phm d antara kami...aku nak dia tau..ak sayang dia!

eh kwn2 nak tau x aku kat mn skg???hehe..aku kat mcd...kah3 dgn kwn2 aku..msing2 bw laptop..lepak men game n on9...lau dtg mcd ingt lak ngn sum1 yg pnh keje kat mcd setiawangsa...hehe..kan best lau dia ada sini..tgh keje..mmg aku buli hbs2 la.haha...skg dia tgh majuk ngn aku lah..sedey ni...uwaaa..ak x mo dia mrajuk..plish...i begging...xpe..aku akn pjuk dia...lbh baik kta pujuk org yg sllu pjuk kta drpd pjuk org yg xpnh nk pjuk kta..malah hina kta plak...pergh! sakit aty aku tau..dia kata mcm2 ttg aku...tau lah aku ni x nsem mn pn..
tp skurg2nye aku x la kejam sgt...ermmm..biarla...ak xkn slhkn dia...dah lah ksh lma..wat pe nk ingt kn??btol x???
huhuhu..I MISS YOU SO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!muaxx! flying kiss 4 u..haha..sapew2 nak...ambik lah..hahaha
tata sume..aku ada story lg,,aku update lg k??
x sabo2 nk blk sbh..rndu sgt ngn family aku kat sbh..tau x???
21hb august 2010 qimi dah genap setahun tau..hehe..lau aku ada duet..ak ingt nk bli baju utk dia kat kL ni..hehe
utk ank ku yg comel!..hehe..muahmuah..rndu qimi...


nukilan
~insan yang terluka~

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~