Followers

Monday, October 11, 2010

HaRi yG sgT memEnaTkan

Hari ni aku bgn lewat...pttnye exam aku kul 9 pg..aku bley plak bgn 9.15 pg...aku rsa mmg nk give up da..pe x nye rsa da trlewat tkot x dpt amek exam...tp krn dia bg aku support..ak p lah..pd mulanya mmg nk nngs kot..giler la ak ni kn??cengeng kn??Selama ak kapel nan stu umo ni..ak rsa dia la yg btol2 amek brat sal ak..mcm mn ak lyn dia..mcm tu dia bg aku..lau yg dlu..ak bg yg trbaik..ak dpt the worst..xpelah..mybe dia xpnh mncintai ak mcm mn aku mncintai dia..tp pape pn ak xpnh nyesal knl dia..lau x knl dia..mn aku dpt yg skg kn??lau aku x de mslh nan dia..mn aku dpt yg skg kn??makanye..pe yg mncul dlm hidup kta tu..even byk kesakitan than kebahagian,,msty ada sbb d sbalik sume tu..xpela..yg pnting ak kna looks 4wd lah..xnk la pandang blakang..ia amt mnyakitkn..sakit jd pencinta yg setia..sbb..bila kta setia org tu men2..now ak da dpt yg sma spesis nan ak...hehe..n im so lucky..cuz God give me the chance to meet her..n im so grateful.hehe..aku tau..lau ak trus wt dri aku sakit..smpai bla ak nk dptkn kbahagian..kini ak da lpskn dia..sbb..ak xley nk tggu dia trllu lma..sbb ak yg akn sakit..biarla ak dgn my new life...cuz yg new life wtkn aku jd lbh better than b4..yg aku yakin..KITA TIDAK AKAN DAPAT MENYENTUH AIR SUNGAI YANG MENGALIR UNTUK KALI KEDUA..mcm tulah hdup aku...ak nk biarla diri aku spt air sngai tu..di mn ak dlu pnh trjtuh dlmnye..n sum1 pull me up..n org tu ada MY LOVER..mknanye..biarkn ia mngalir brsama kenangan yg indah dn duka tu prgi..lau ley..ak xnk lg ingat..mngkin ingt..tp xnk pkirkn lg...cukup la aku SAKIT..mybe org xphm aku..n mybe org lain x phm ape yg aku cba wt..ya mybe ak xpndai nk express mcm mn ak syg drg..ak xley luahkn dgn prkataan..mlh mybe dpn mata jga ak xdpt nk express..ak cma dpt express dgn bnda lain..lau sesape pnh kapel nan ak..drg tau..lau drg pkir blk..mcm mn ak hrgai mereka..dn mcm mn ak tnjukkn syg ak...1st time in my life insan yg syg aku..dpt sumthing..just a KAD RAYA..ley nngs bcuz trharu ak bg..kdg2..org akn ckp..'alaa..bru takat bg kad raya dah nk heboh' ye aku tau..tp dr situ kta nmpk dia btol2 hrgai brg yg kta bg pd dia..even ia hnya KAD RAYA yg hrga ntah brp hengget je pun..tp aku mmg nmpk yg dia hrgai..pd mulanya ak xnk bg..malu kot..tp ak bngga dgn dia...sbb kn...stiap kali dia call atau aku call..dia akn jerit stu uma dia 'KIMY I LOVE YOU!' haha..smpai owg uma dia kata mmekak je..lg2 msa musim bola ritu..dia tgk bola..tmnkn aku tgk bola..pe yg aku nk pd dia..ada kdua2nye..tu yg aku rsa epy tu..ak ni xkesah dia cntik atau x..jnji dia mnepati ciri2 yg aku nk..ak xtau ak nk org mcm mn..bla ak da kapel..bru ak akn rsa...ak nk yg simple..like her..dia comel n cantik utk aku..ehehe..just a simple..ssh la nk kata..ak nk jnis mcm mn..tp mmg ak bngga..jujur ak ckp..dia KAPEL PERTAMA aku yg tnjukkn ak pd semua org..trmsuk family,kwn2 dia..she also tnjukkn kad raya ak pd satu uma dia n kwn2 dia...dia mmg sweet tau..krn kenakalan dia yg mlampau tu..wt ak rsa indah sgt...


Bout Her
Ak x tau nk dscribe dia mcm mn..mybe dlu ak suka sorok ttg dia drpd org..bkn sbb pe..ak pnh dlu tnjukkn pd org rmai sape KAPEL ak..tp i think x gna..sbb kn drg x pnh hrgai ak..n aku takot lau ak tnjukkn dia..dia akn bngga dri,,hehe..Tp ak silap..ak akui yg ak trlalu tkot hngga samakn smua ppuan kt dunia ni sama..aku pd mulanye x nk serius nan dia..ak tkot..takot ak akn jd mngsa lg..tp ak silap..dia x..ak sllu x bg dia pluang utk buktikn pd ak yg dia x sama dgn yg lain..akhirnya ak cba jga..even prasaan syg pd yg dlu msh tebal..now da mngurang..krn..ak cba mrelakn pe yg dah trjadi..ak kna set dlm mind ak..' HAKIMI SHE NOT YOURS,PLZ ACCEPT THAT' akhirnye ak ikut kata aty aku..d tambah dia dah ada org lain..n now..aku trima dia seadanye dri dia..spt mn ak da critakn ttg dia sikit..dia seorg yg pndai ambik aty ak..ak sbnrnye x kesah tau org nk amek aty ak atau x..tp dia lain..tiap2 ary dia try to find sumthing yg brbeza..dia suka puji ak n so on..hehe..ya kdg2 pujian tu pnting dlm ssuatu prhubungan..smpai skg..dia dah kuat puji ak..aku makin naik minyak..ahaha..dah xtau malu..aku suka puji dri aku dpn dia..ayat dia hnya 'BUERRKK,,TOLONG LAH PAHAM B' haha..aku suka kot dia kata mcm tu..n 1 more thing ak suka dia pggl ak sengal..n smpai org len pggl ak sengal..ak xkesah..sbb dia pnggl ak mcm tu sllu..n i think ia stu pujian..tu bg aku k??hehe..n dia show kn ak ni sape ak pd org..ak rsa sgt di syangi..ak dah azam..1 day AKU AKAN TUNJUKKAN DIA PADA FAMILY AKU N KAWAN2 AKU KELAK..n dia sggp utk dtg ke sabah lau abg ak tunang..lau jd lah..dia dtg..lau kawen kelak abg aku..ak nk dia jd pngapit bkal kakak ipar ak..ley x??hehe..n ak jd pngapit abg aku..sbb org kata lau kta jd pngapit ni..jodoh cpt smpai..n aku suka dia sbb..dia kuat brcrita..same like me..sama ngn ak jga..n she also kuat nyanyi..n i like her voice...sedap sgt..btol! ak x tipu..bg aku mmg sdp..lau korg rsa x sdp..lantak korg! Minat kami jga ada sama..n ada x..tp kami try utk cba wt bnda yg kami xsama agr jd sma..org kata..kdg2 lau cita rasa sma..bosan kn?mybe la..tp ak so far x..lg pun dia manja sgt..n ak pn mnja..smpai mnja ak nan dia dh seragam kot..hehe..n dia suka sgt lau pggl aku 'hubby' ak kan bls 'yes' dia akn gelak..dia kata comel??pelik x?haha..ya so weird guys..but tu lah dia..dah dia rsa mcm tu..ok pe..hehe..lg stu..dia suka dgr mslah ak dr A-Z..mcm ak pnh ckp..dia ada ciri2 kdua2 nye..mksd aku..ermm..xpyh la dscribe kot..ak x ska smakn ex ak nan awek ak skg n dgn mn2 org...nnty amek aty plak..n dia akn sllu bg ak support..n lau ak melalak 24 jam..dia cuma akn psgkn tlinga n dgr pe yg aku nyanyi n akn gelak..yela voice ak x sdp..jd dia gelak la..hehe..pe lg erk nk cite sal dia???ntah nk kata pe..pd aku..dia d mata ak n mata aty ak dia perfect...ckupla bg ak tu..da kira perfect da..even kdg2 ada gdh..besala kn adat brcinta..dia pn ada psg surut gak..pape pn..ak mnta korg sume doakn aku bahagia nan dia selamanya..amin

 Ceramah yg amat mmbosankan n also mnjengkelkn
sebab aku x suka dgr cramah..sbb abg2 n akak2 fasi tu mcm ntah pape la..drg kbykkan dr bdk dekan..ermm..yela..tp jgn la nk bngga dri kn..ceh..ayt ak ni mcm jeles ke??sikit kot..ak nk dekan gak..best kan lau dpt dekan..ermmmm...ak mls nk ulas bnda remeh ni pjg2..aku rsa ckup takat ni je ak post blog ak k...
  SELAMAT MALAM

nukilan
+Dr Love+   

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~