Followers

Saturday, October 9, 2010

I goT a new Life...waNna fOrget The pasT

Assalamualaikum...

Tajuk kat ats tu dah pun mnunjukkan aku dah lpskn kisah silam aku..mmg susah..tp aku kna jga krn..buat pe utk tggu bunga yg blm tntu jd milik aku selamanya...

Okey..ermm..korg tgk blog aku..msty korg plik kn..nape ada sdikit prubahan..ha..mksdnye...diri aku tgh bhagia la ni...hehe..sbb ada org yg jaga aku dgn baik..AMIN...sbb..gmbr2 sume tu...sape dia???dia ialah KEKASIH HATI AKU...tnpa dia idop aku x brmkna...haha..jiwang la plak..nak ke story tntg dia???rsanye da story kn..tp xpe..aku nk mngumpat dia..ahha...sekarang ni..dia tgh g dinner utk Fakulti dia kat mn tu ak x tau..sbb dia cuma gtau aku..dia g dinner..u all nak tau..xlma lg befday dia..ermmm..spttnye..kami nk jmpa 16 hb ni..tp mngkin x ksempatan..dia bz..esk nye lak aku bz...haha....bengong kan?xpelah...lau ada jdoh..xkn ke mana lah..hehe

dah lama jga aku x update blog kan?? A little bit busy la..pe ley wt..ahahaha...td kan..bru je jap td she's call me...n i heard suasana kt sna kn mcm meriah je...ada karaoke lg..nak dgr dia nnyi jga..dia nnyi sedap tau...wah! final semakin hmpir...just 3 weeks lg...adui...tkotnye...huh!...tkot x dpt score la...uwaaaa...im so scared..."hubby jgn takot lah..u can do it..i will pray 4 u" sape doa kn utk ak..amin..tenkiu bebyk..ehehe..


Aku rindu pada mama n semua org kt uma..ermmm...mmg rndu sgt2 la..bla la nk blk erk??cepat la blk.xsabo rsanye
nnty dah blk sbh..lau ley xmo blk kL da..ley ark??xsuke dok sini..sakit otak n minda aku la teman2...dah la rndu kwn2 aku...
Hampir terlupa!

Today is my best buDDy pnya befday la! 
Name: Azam
Umo: 18 tahun sama ngn aku
Relation nan aku: Gay aku(haha)
Hobi: Meliwat stu sama lain

haha...okey2...just kidding..i just wanna say HAPPY BIRTHDAY AZAM...sweet 18..bila mo kawen ohh??ndk sbr aku ni ko kawen...boleh la ajr aku 'teknik2' brada d ats ranjang..haha...sengal lorh..pape pn azam...wish ko gud luck n epy owez...n pjg umo...amin...lg stu azam...hope kau nan "adik" akn kekal...aku doakn kau kawan

Aku dah xtau nk taip pe..sbb..otak aku tgh pkirkn KiMiera ak tu.huhuu..sedih lah...sbb rndu dia...mn dia ni..ingt x kat aku...sedih sgt2..haha...rindu dia..rndu bha aku ma dia..hik3

last from me,
past is past i never look at back anymore...cause u never need me...but others need me...
sekian, terima kasih

from: Dr Love 


No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~