Followers

Monday, October 11, 2010

PeNaT uPdaTe BloG??

Pe kaitan nan tajuk ni???haha...nampak x blog aku dah lain..tp xde lah lain sgt...kiranye dah d'prbaharui lah katakan..Sbb aku nak start new life..xmo lah bg sesape dtg blog aku ni..rasa sdih sbb snyap je blog ak..now dah ada lagu..n aku dah msukkn sdikit gmbr aku...bkn takat gmba aku..But also gamba awek aku..opss!!TERJUJUR! ya dia lah dat girl tu...mcm mn?dia comel x???cantik??nice???what ever korg nk judge dia..aku cuma nak kata..dia segala2 nya wat aku...Bg aku..dia dah cukup indah d' mata hati aku...sprti mn dia suka lagu dakmie-yang terindah.. Just bcuz she like dat song so much..aku selitkn lagu tu dlm blog ak..lagu prtama plak tu..haha...semakin lama..aku dah makin addict utk update blog aku... Jika ada story bru aku akn update la...ni dah kira diari moden aku lah..aku suka tulis diari..SO ROMANTIK N JIWANG RYTE???kah3...Ye aku akui, aku mminati utk tulis diari..now..dah moden..xprlu bli buku..just need laptop n internet..n everything ley jd...aku mmg kuat mnulis...n aku suka tulis ntah pape..mrepek2..n also i like to draw sumthing that i like..hehehe...

Mcm mn dgn blog aku yang skg ni??is it okey or not???okey lah kan??i hope korg suka lah mmbcanye..aku nk luah sumthing..aku dah kehilangan kakak angkt yg aku sayang selama ni..
Name: Taiyibah Bt Abdullah
umur: 21 tahun
Study: UKM
Asal: Alor Setar, Kedah

tu je kot aku ley gtau...aku ada mslh kot nan dia..aku akn lupakn dia..aku psty..dn aku kna..aku bkn adik angkt yg dia inginkn...mybe ada lg org lain yg prlukan aku..cuma ak nk ckp kat dia buat kali trakhir aku...aku sayang kau akk..n xde sape dpt gntikn ko d aty aku..kau bgitu baik..maaf sbb sllu sesakkn fkiran kau dgn masalah aku...

Esok adalah test ctu101 aku...aku harap aku dpt buat yg trbaik..nak kalahkn AMIERA!!!!!HAHAHA..kejam x??dia hebat lorh..pandai plak..geram aku...ni nk kna lwn ni..saing cra baik lah kn??ehhe...geram tol aku..xley dia lbh..malu..ahha..esyh2..xbaik kn..xpe..aku doakn yg trbaik utk kami brdua..

!!Now wanna Tell you bout sumthing!!


Name: Amiera Binti Abdul Wahap
Umur : 18 Tahun
Asal : Setiawangsa, Kuala Lumpur.
Belajar : Uitm, Alor Gajah, Melaka
Adik Beradik : Anak ke 4 dr 6 orang
Panggilan : Ayg,Busyuk,Chubby n byk lgi
Kenapa dia?? : Sebab dia ada kdua2 nye aku nak
Nak jadi apa utk dia : Husband(if ada jodoh)
Pertama kali kenal : 16/April/2010
Couple : 21/ April/2010 (PUKUL 1.20 PAGI)
Married : 08/June/2010 (PUKUL 3.15 PAGI)


I think itu je aku dpt gtau..hehe...so...aku nak g tdo..esok kna bgn awl..class kul 9 pg...hope my cyunk ley bgnkn..hehe..papai all..love u amiera...

~nukilan~
Dr. Love

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~