Followers

Tuesday, April 5, 2011

FINAL

Hye kawan2 aku nak bagitahu final exam aku dah semakin dekat lagi 3 minggu lagi!! Cepat2!! Anda semua bila lagi?? Hahaha... Okay takda benda aku nak cakap sebenarnya, sebab life aku macam ini lah biasa2 saja. 
Cuma ada beberapa perubahan pada blog aku kan?? Ha ni semua aku rujuk pada salah seorang kawan di blogger aku, alaaa aku bukan pandai semua ni, hehe belajar2 je. Tapi minat aku pada coding2 ni makin tinggi pula. Nanti aku dah pandai boleh lah aku buat template sendiri. Sekarang masa tak berapa mengizinkan aku untuk berbuat demikian.


ABOUT MISS BULAT
Mesti korang nak tahu kan apa perkembangan cerita dia, dia sihat walafiat. Hubungan aku dengan si dia semakin memberangsangkan..wakakaka..dan mesti korang nampak kan hubungan aku dengan si dia dah berapa lama. Haa kami tengah countdown tarikh couple kami lah ni. Tak sabar rasanya untuk menyambut bersama2. Kawan2 aku nak mention kat sini ya, even aku nakal, even aku macam mana pun korang judge aku, sayang aku untuk dia hanya dia dan Tuhan saja yang tahu, Sesiapa yang nak memisahkan kami tu, please BEWARE!! Sebab aku dengan dia takkan berpisah, Insya-Allah tamat saja DIPLOMA kami, kami nak BERTUNANG..weee..so for her -> hubby nak bagitahu ayang bahawa hubby sangat2 mencintai ayang dan hubby akan cuba menjaga cinta kita selagi hubby masih mampu untuk pertahankan. I LOVE YOU!!!

FOR SOMENONE
aku nak minta maaf sebab ada melukai hati kau, sebab aku bukan nak lepas cakap macam tu pada kau, aku betul2 minta maaf, aku tahu hati kau dah cukup terluka dan kau juga taknak kawan dengan aku, aku minta maaf sangat2,aku cuma tak berapa berkenan dengan cara kau bagi suprise pada aku, apa2 pun terima kasih sebab kau sanggup buat semua tu, tak mungkin ada perempuan lain yang mampu buat sama persis macam kau, KAWAN2 DR LOVE NAK MINTA MAAF BANYAK2 SEBAB ADA TERKASAR BAHASA PADA SALAH SEORANG KAWAN DR LOVE..aku harap kau akan memaafkan aku biarpun kau mengambil masa yang agak panjang. Terima kasih WAHAI SAHABAT!!

FOR MY SISTER
Okay akak, adik tak tahu lah sama ada akak masih follow cerita2 adik dalam blog ini atau tidak, maybe tak kot, so seperti yang akak nampak adik dah delete gambar akak yang akak suruh saya buat, kini saya dah buat kak, dan tak adil untuk delete akak seorang, justeru itu saya delete gambar dua lagi sahabat saya. Dan saya rasa akak amat mengenali mereka. So akak di mana saja akak berada adik nak cakap BE URSELF AND GOOD LUCK


Cerita aku mungkin untuk malam ini hanya setakat itu sahaja sebab aku sebenarnya banyak benda lagi nak kena buat, sekarang minggu yang agak padat untuk aku sebagai seorang pelajar kolej. Kawan2 sampai di sini sahaja cerita aku nanti ada new story aku update. DOAKAN AKU UNTUK QUIZ ESOK!!AMIN

NUKILAN
+DR. LOVE+


2 comments:

  1. bro..cun la blog ko..nice post..hope kekal k?

    ReplyDelete
  2. is typing : tengs geng...hahaha...besa2 jak ba geng

    ReplyDelete

Jangan Sengan! Sila Komen ~~