Followers

Saturday, December 25, 2010

CINTA AKU HANYA UTK DIA



aku dan dier masih lagi bersama..ini kerana kami saling mencintai antara satu sma lain...bergaduh tu biasala ..tapi aku x kan buat paper pn utk lukakan hati syg aku...mulut kata lain tapi hati hanya mencitai dirimu sorg sahaja..i love u miss bulat...aku harap x da sesiapa yg akan merosakkan hubungan aku ngan dier orite...aku syg dier dan aku tau dier pown syg akn aku..kami akn cbe sedaya upaya utk jaga hubungan kami berdua..sesiapa yg ingin rosakkan hubungan aku ngan dier...aku nasihatkan supaya delete aku dari fwens dier..aku x berminat utk knal sme org yg jenis cmtu....k la..apa2 pun doakan aku dan miss bulat...supaya hubungan kami berkekalan...yg paling penting doakan kami berjaya dlm bidang masing2..ya...pelajaran didahulukan kejayaan tetap diutamakn...

DR LOVE@MISS BULAT

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~