Followers

Thursday, December 2, 2010

+Makan Petang+


Ehem-ehem, ni adalah makanan petang aku baru je sebentar tadi aku makan, nyummy2 sedap oww, sebab aku yang masak memang lah sedap. Hahahaha. Maggi Tomyam + sosej + telur sebiji. Fuh, sedap oww, tapi kureng lah sikit sebab kan, cili api takda. Hehehe. Petang ini tak da pape yang menyeronokkan pun kat rumah ni, Tadi pagi dah siap pos barang kat seseorang n i hope she will like it ya?? Cakap soal makanan ye, aku pandai juga masak terutama makanan kesukaan aku lah. Masakan orang bujang kira okey lah juga, lebih hebat dari orang perempuan masak tahu! SEDAP HINGGA TAK TERKATA! Aku masak maggi ni saja-saja aku je, sebab penat nak jaga qimi kat ruang tamu, letih sungguh badan aku ini. Nasib sekarang kakak aku dah balik tapi faham2 lah belum tentu dia yang akan jaga, Kenapa lah ada manusia seperti itu ya?




Cincin antara aku dan dia. Cincin ni maybe nampak simple ryte? But aku telah ukir nama di dalam cincin tersebut. Cincin perempuan aku ukirkan nama si lelaki manakala cincin lelaki aku ukirkan nama perempuan. Nampak sweet saja, susah tau tak aku nak cari kedai ukir nama nie, kL maybe berlambak, kat sabah macam apa je, susah sial! Tapi jangan risau semuanya baik-baik sahaja, dah selesai dah pun, aku harap dia menyukai nya, Aku pening dah masa nak cari sebab kakak kedai tu banyak sangat bagi aku pilihan, ada cincin yang pusing-pusing lah, pening aku, akhirnya aku suruh kakak kedai tu pilihkan untuk aku, hahahaha, dan dia kata yang ni nampak okey dan simple, tak terlalu simple dan tak terlalu menonjol, comel je bila pakai, jadikan buah rantai juga cantik kan? Hehehe, aku tak boleh lah buat buah rantai, dia nak buat okey lah kot. huhuhu. Jari aku tak besar mana pun, kecil je macam tangan baby. But i hope she will like it, 

p/s : this rings melambangkan cinta antara kita dan melambangkan persahabatan + percintaan antara kita selama ini wahai cintaku. Just keep it elok-elok, ramai kata aku membazir beli benda macam ini, but for me i think tak membazir jika orang tu pandai hargai.

NUKILAN
+DR LOVE+ 
 

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~