Followers

Friday, December 3, 2010

#TaJuk PoSt Aku Tak Tahu naK bUh aPa #

Aku nak cerita soal semalam dan hari inilah, semalam aku ambil mama aku dari tempat kerja, pada mulanya aku amat malas, memikirkan jalan yang jem, lagi pula mama aku kan tak yakin aku bawa, hahahaha, apa tak nya dah lama aku tak bawa kereta sorang2 ke bandar. Akhirnya mahu tak mahu mama aku terpaksa ikut aku balik juga, hari pun dah semakin gelap, tapi alhamdulillah kami selama sampai ke rumah. 

Malamnya aku ada sedikit pertengkaran antara aku dan miss bulat. Tapi soal tu aku tak nak ulas banyak-banyak. Cukuplah aku bagitahu itu saja, ada sedikit salah paham saja, tapi pagi ini dah okay dah. Dia akhirnya dah tenang sedikit jadi dia boleh fikir secara rasional. 
Aku kat rumah pada hari ini, tekanan tak berapa besar sangat, sedikit lah, hari ini macam biasa kakak aku nak balik lewat, katanya nak beli barang, aku dan yang lain-lain, tertekan kat rumah ni jaga qimi, apa tak nya meragam satu hari ni, tak nak tidur. Kakak asyik bagi macam2 alasan, kata nak beli barang lah, apalah, esyh! Ntah2 jumpa lelaki tu, aduyai. Lantak lah kan. Ceh ayat aku tak boleh.

Soal pu3, aku tak nak ulas panjang2, bagi aku cinta antara kami setakat itu saja, aku dah tak mencintai dia lagi. Aku rasa kesian pada dia saja. Aku tak nak lagi kecewa dengan dia, even dia kata dia dah berubah, is not easy for me to accept that. Perubahan dia dah terlambat bagi aku. Aku dulu mungkin bodoh sangat nak percaya dia. Tapi takpelah, ada yang lebih sesuai untuk dia, tunggu jelah, cinta dia pada aku kejap je tu, sekejap je post pasak aku dia taip.

Pasal ira pula, dia asyik moody je, aku tak tahu nak buat macam mana lagi supaya dia akan rasa selesa dengan keadaan dia sekarang. Aku dah kata aku takkan pernah tinggalkan dia, dia boleh perlukan aku bila-bila masa saja. Ntahlah weyh, aku dah pening,

Kakak pula, kami dah okey dah, alhamdulillah selesai dah masalah antara kami, takdalah serius sangat, sebab dia lebih matang dari aku dan mampu pikirkan jalan penyelesaian yang paling baik, :)

Miera? Kami okey juga, takda pa2 yang nak diulas, so far so good, hehe.. sebenarnya aku tak tahu nak update apa, aku merapu lah banyak2 okey? Hahahaha...

blablablablabla....huhuhu.haha...hihihi..huhu 

NUKILAN
+DR LOVE+     

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~