Followers

Wednesday, November 24, 2010

Baby Sister or Servant??????

Salam, ha, post kali ni amat mngelirukan aku lah weyh, aku ni baby sister atau servant kat rumah ni??hahaha...skg ni kat uma aku tunggang langgang ni, bz ngn tugas msing2 tp aku amek ksempatan utk on9 jap, nak update blog aku ni, 27/11 nnty uma ak bz lg, ada knduri arwah nenek ak lah, hehe..so sesape nak bntu kami kemas uma?sila lah tgglkn kesan anda d blog sy, hahaha..saat ni aku bosan + stress + dan so on..huk3.. :)

Wahai shbt2 ku, awek aku amiera dah update blog dia, blog dia makin bru oww,,MAJU uda dia..hahaha...tgklah sape suami trcinta dia kan??hahaha, kalau x hubby dia, mn dia tau tu, dia kan mls nk cri2 ni, dia tau cuma ikut bontot aku je,, haha..hr ni kami pkai spender warna sama..haha..perlu ke bgtau??xdelah sesape yg prcaya tu mmg bongok lah..xdelah aku gurau2 je, suka aty ak lah kn nk taip pe pun, ni blog ak, suka aty ak lah kn?? sesape ada mslh nan post aku, sila lah OUT FROM MY PAGE..ermmm

Sebentar lg, ak kna cuci toilet bilik my mama, Tuan Rumah kt sini,hahaha kami ni kn bibik2 kt uma ni, hahaha...aduh, sakitnye..ermmm..tp mama dah jnji akn bg upah, hehe..suka2 dah lah ak tgh kering ni, xde duit, sedih, nk jln pun xde wit, nk isi minyak pun xde wit..huhuhuhu..ingat nk keje,tp...ntah lah mcm mls lak..haha..ley x kau ckp mcm tu? Alhamdulillah, pu3 da x ggu aku lg, dia da ada khidupan dia, n ak da lma xmsg dia since ak blk sbh ritu, ak brjaya utk tahan diri aku, sbb aku ada AMIERA..ermmm jika dia xde pun ak x kn msg pu3 da, ak da ley lupakan dia,,,amin.

Nukilan
+DR LOVE+  

 

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~