Followers

Friday, November 19, 2010

CeriTa aku paDa haRi iNi

Salam...
Maaf sbb kdg2 update kdg2 x...aku cuma skg tgh mls nk update..sbb ada lah bbrp org yg mlwat dlm blog ak ni cri psl nan ak...ak x kesah dia nk view ke pe ke kan..Tu hak korg lah..Tp, hormat lah org len gak..aku x suka korg follow ak atau cuma komen dlm chat box aku kata yg bukan2..n pliz2 lah erk...nak komen tu tlg lah wt nama...jgn hanya GUEST sbb aku amai guest gak..Dan jgn nk mrapu ntah pape k..hormat SOULMATE aku iaitu AMIERA BINTI ABDUL WAHAB..aku x suka lah nk lyn komen yg ntah pape..utk pngetahuan sesiapa yg melawat blog ak ni..Tlg k..BEHAVE URSELF..aku knl ko sape..n cra kau tu ak knl..but plz la..jgn nak gedik2 k??I HATE IT GURL.
Sepjg cuti ni, ak xde lg g mn2..sbb cdg2 mybe akn ke PULAU..wow! best2..lg plak, esk ak akn g DRIVING RANGE..dah lma x brlatih pukul bola golf..okey ke ko ntah,,tu pun aku xtaulah..kat uma ni, bla blk mnyakitkn aty pun ada..arghhh!!mcm shit pun ada..sial..ntah nk kata mcm mn...

Lau x huney ak support ak, xkn ak dpt maju ke depan, spjg ak nan dia..aku bhgia nan dia..hrp ak ngn dia kekal hingga ke akhir hyt..best je dpt chat nan dia kt fb,,haha...dia even share fb nan ak..dia xkesah lau kwn2 ppuan dia chat nan ak..tp kdg2 nek angin gak dia..hahaha..tgk mood dia..n i hope tunyte dia on9..rndu plak kat dia,,,alamk..ak bru dpt msg..dia suh ak kol 10.30 mlm ni..tp ak xde kdit,,dia ada meeting kluarga td,,mcm srius je bnyi dia kan??ermmmmm..
k lah aku chow lu..

nukilan 
+Dr Love+

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~