Followers

Friday, November 26, 2010

+My Dream+

MY WISH



Salam, kali ni aku nak cerita tentang kereta idaman aku! Tengok gambar di atas ni, ni adalah BMW 5 SERIES 2011 hehe, cantik kan dalam dia? Aku suka kereta BMW,dan aku akan pastikan bila aku dah dewasa kelak aku akan dapatkan ia! Aku juga suka pada kereta2 sport but tak sangat lah addict, aku suka pintu kereta macam sayap, hahaha. Selesa kereta macam ni, sebab nampak elegan and also nampak macho bila lelaki bawa kereta ni, Sure lah semua awek tengok bila kau keluar dari kereta, tapi dorang cuma lihat kereta kau je lah, bukan diri kau, hahaha nice kan?? Kapan kah kau akan ku miliki sayang??Aku tak sabar nak jadikan kau isteri ku wahai sayang!hahaha, okay lah itu sahaja dulu..hahaha

Nukilan
+DR LOVE+


No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~