Followers

Friday, November 26, 2010

+My HobBy+

THIS IS MINE!





Ni lah gitar yang selalu aku main kat rumah, huhuhu, gitar kapok saje yang mmpu, haha..lead belum lagi lah, aku sebenarnya bukan berminat nak main gitar, aku sebenarnye minat main biola, ermmm dats my favourite lol..gitar ni adalah alat muzik yang prtama aku pernah beli guna duit aku sendiri, aku beli gitar ni masa aku berumur 13 TAHUN!! can you all imagine that? still look new ryte??yes, cuz aku memang sangat2 suka menjaga harta benda yang aku beli dan orang bagi pada aku, haha..ni adalah hasil duit raya aku, gitar ni aku beli kat kL, aku berjinak2 dalam music ni masa kecik lagi pun,sampai lah sekarang, gitar ni beli kat kL sebab collect duit raya kat kL lagi banyak sebab ramai saudara mara kat sana, haha. gitar ni juga lah yang banyak membantu aku, aku pandai main gitar since i was 12 years old, yes im still remember that moment,my bro like to play guitar, so that my mom bought for him, and start from that, i always saw my brother to play his guitar. aik??asl TERSPEAKING ni???hahaha, sejak tu aku mula pegang gitar dia dan tanya dia, ajar lah aku mainn gitar, but unfortunately he told me that i must to practice alone, huhuhu...dia tak nak ajar aku, dia just bagi aku buku kod dan buku lagu, so start from that lah aku main gitar , the first song that i played is DISANA MENANTI DISINI MENUNGGU. Aku hanya boleh bermain gitar dengan tengok buku-buku kod sahaja, aku tidak boleh untuk bermain dengan hanya mendengar music, itu adalah salah satu kelemahan aku. Aku bawa gitar ni balik ke Sabah, sejak tu, aku rajin bawa gitar aku pergi ke sekolah, sekarang aku okey lah main, boleh lah tahan. Hahaha, suka mendendang kan lagu dengan gitar ni kat my wifey AMIERA ABDUL WAHAP.
p/s : tanpa,cintamu aku resah, tanpa, kasihmu aku hampa tanpa, dirimu aku, mati...
for someone that i love, i just wanna tell you about my feelings, i just can show it from this lyric and others lyric, i really love you full of my soul darling. Keep it in your heart. Psssttt!! I LOVE YOU SO MUCH!

TMN TELUK VILLA

Gambar di atas pula adalah Taman Teluk Villa di mana tempat ni adalah salah satu tempat aku melepak dengan kawan2 sekolah aku ataupun kawan2 sekitar rumah aku. Macam mana? Cantik tak tempat ni? Not bad lah, tempat ni aku selalu pergi petang2 dan aku pernah mandi kat tempat ni, seronok kat sini, rumah aku berdekatan dengan laut. Ni kira salah satu gambar yang ada lah, ada banyak lagi cuma tak letak semua lah, Tempat aku selalu pergi bila aku selalu stress tahap gaban, bila ada angin dari laut tiup kat badan2 aku ni, lega sikit hati ni, dengar bunyi ombak lagi, menghempas batu, uipss! ayat puitis, hehe....

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~