Followers

Monday, June 6, 2011

Class Hari Ini

Assalamualaikum,
Like usually, aku p kolej seperti biasa lah..belajar2 then rehat, then belajar2 dan seterusnya.
Tapi balik td aku bengan lah dengan mama aku, entahlah aku dah lah penat2 balik dia nak berleter aku pulak, mula2 ambil berat sal aku jap sebab aku sakit, then dia call balik..aduh sengal ubi betol la.

Malas doe nak cakap pasal tu, di teruskan cerita awek aku hari ini ada kelas malam pulak, kelas mandarin dia tu, aku pulak nak kena wat revision bab aku study tadi then ada homework pastu aku nak servay2 lah kerja bel plak. Tak tahu tajuk apa aku nak pilih, aku nak sama dengan awek aku, senang sikit, ley copy paste..wahahaha, takda lah at least kitaorang ley buat sama2

Okaylah ni aja aku nak post, aku nak g study dulu, huh penat Bye2

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~