Followers

Tuesday, June 7, 2011

Kenapa Saat Ku Pergi Kau Mengatakan Kau Sayang Padaku??????

Assalamualaikum all readers! How are you today? Any probs that you want to share with Dr. Love here? Hurry up! Just comment or meet me on Facebook if you wanna share you problem..Yezzza!!(bak kata Jimmy)

Orait2 just go ahead with my topic ya? Okay, orang kata kalau marah tanda sayang, orang kata kalau cemburu tanda cinta. Am I right? Okay, apa pulak kalau Dr. Love kata bila kau pergi baru aku tahu aku sayang padamu?? Hehe!! cehwah, ayat macam ni biasa kita dengar mahu pun dapat sama ada dalam dunia realiti kita atau pun dunia siber kita! Eh! Maklumlah kan, zaman dah berubah, sekarang guna BLACKBERRY,IPHONE,ANDROID dan macam2 lagi, Okay sekarang aku nak cakap pasal couple??hehe yang memang akan berlaku dalam kehidupan kita juga, Dr. Love wanna ask you guys whether you all pernah lalui atau tak perkara ini?

Bila Anda Disisinya Dia Tidak Kisah Kehadiran Anda, Bila Anda Pergi Dia Mengejar Anda??


Aku cukup tak suka sangat orang bermuka2 dgn aku, bila kau rasa dah menyampah nan aku, kenapa nak tahan2 lagi dengan aku, ada pulak tuduh2 aku caci dia dalam blog aku, tak suci blog aku terus, dan ada kata menyampah dengar cerita aku dengan MY LOVER=AMIERA. Macam ni lah aku juga nak cari kebahagiaan aku, dulu masa aku ada korang sepah2 kan aku, kata macam2 kat aku, bila aku pergi kata sayang aku pulak, kata macam ni pulak, then ada pulak kata masih sayang aku, then tiba2 kata takda perasaan dah. Aiyaa, macam nilah, aku tak kisah pun tentang benda alah tu semua, mana2 korang rasa yang terbaik lah untuk korang. Aku tak minta korang nak baca entri aku ni, aku tak minta kau tolong comment pasal entri aku ni juga.


Kenapa kau mesti kisah? Aku punya suka lah nak tulis blog pasal AMIERA saja. Salah ke? nak kata aku seorang je ke bajet ada awek? Cakaplah. aku sorang je ada ke atau korang jeles sebab takde? ha! dah tu kalau tak jeles tu, awat nak kisah apa aku buat? Aku tak kata pun aku buat sex ka? aku main judi ka? aku rogol anak orang ka? For me, blog ni dah terang2 namanya LOVING SOMEONE..MAJOR ABOUT LOVE!!! so its up to me nak update blog ni macam mana. Dan aku rasa baguslah aku tak nampak hal lain. tak perlu lah aku nak UMPAT ORANG SANA SINI NAK SEBOK HAL ORANG LAIN. AKU LEBIH SUKA AKU JUST FOCUS PADA HIDUP AKU. ini life aku.


If tak puas hati, terus tutup blog aku, dan jangan follow, aku rasa aku takda pun tayang video sex kat blog aku ni, so no need to kompromi la okay? Aku tak suka nak tulis pasal orang2 yang buat mood aku jadi x best ni. aku nak tulis semua about love. Dah aku kata kan, nickname aku pun DR.LOVE. so im just talking bout my experience okay, So lepas ni, ada sesiapa tak puas hati aku cakap pasal AMIERA, terpulang pada korang, dan nak kata aku ni macam takda life.suka hati pokoknya aku MEMANG ADA LIFE SEHINGGA AKU TULIS PASAL DIA DALAM BLOG AKU SETIAP KALI UPDATE!



AKHIR KATA
i love you Amiera!

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~