Followers

Thursday, June 16, 2011

Volleyball???????

Assalamualaikum..

Yap the first word yang aku patut taip, okay aku rasa dah beberapa hari tak update blog, little bit busy sikit dan kesihatan amat2 tidak mengizinkan sebenarnya. Okay hari ni 1st day aku main volleyball dan 1st time! :p malu nya bagitahu, hehe, actually im not good enough with that! Aku hanya pandai main basketball, futsal(sikit) bowling dan golf,..urmm..i think that's all. Other than that, maybe kena belajar dulu lah, semua benda pun kita kena belajar kan?

Wah, agak tired juga hari ini, dah lah tak sihat sangat, tapi tetap dengan degilnya nak main volleyball! YarghH!! hehe, i like that! Sebenarnya, aku nak main semua benda yang aku tak pernah main before aku dah tak boleh main. Aik? ayat pelik pulak, hehe, ha macam tulah gayanya. Balik je dari sukan volleyball, terus balik, angkat kain, rehat 10min, mandi, solat dan....calling her..ehem2, hehe, and blogging! hehe..like usual la ya..rutin kot? Okay today even class agak pack, aku tak penat sangat, pelik juga sedangkan aku tidur agak lewat! 3 or 4 a.m macam tulah, sebab tak boleh tidur.


Hari ini aku nak cakap, esok aku ada quiz so aku harap sesiapa ada terbaca blog aku hari ini, tolong doakan aku dapat jawab ya, even hanya quiz, ia mempengaruhi carrymark aku..hehehe, takpe, sama2 doakan, sama2 aminkan, kita usaha then tawakal. Insya-Allah, Dia tak kejam pada hamba-hambaNya. Kita saja yang kejam, leka pada duniawi saja, tak kerjakan yang wajib, aku pun kejam juga, sometimes tu boleh leka. takpe cepat2 sedar dan muhasabah diri kan? Tu the best part dalam memperbaiki diri kita yang agak2 kurang ni.


Last but not least, aku nak minta maaf sangat2 sebab ada segelintir people yang terguris dek post aku yang beberapa lepas ni, maafkan aku sangat2, lepas ni aku takkan update tentang benda tu lagi, Tak yah sensasikan sangat, antara aku dan dia dah setel. Cuma tinggal urusan aku,dia dan Allah je kut tak setel, insya-Allah masing2 lah cuba insafkan diri. She got her life now, so i no need to worry bout her anymore. Lagi pula, im also have my own life, aku ada Amiera, hargai lah insan yang ada sekarang. Aku semakin sedar, perempuan tak semua sama, aku memang dah tahu, cuma dek kerana hal2 lepas, aku jadi agak2 fobia, dan menyamakan semua perempuan sama. Terima kasih kepada yang pernah jaga hati aku dulu. Dah cukup, jangan cakap pasal tu dah Hakimi oii, PAST IS PAST..remember that!


Okay, masa dah tepat pukul 8.30P.M, its time to do a revision, and assignment, Good Luck for my friend too, Skin Al-Razi and My Lovely, ops sorry babe, bukan b saja taip nama you yang kedua, Heehe...okay guys..have a nice day, thanks sebab sudi baca my post.

P/s : I Love You Sayang, setiap malam b pakai sweater and baju student life tu, thanxx..hehe..take care!

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~