Followers

Sunday, June 12, 2011

Jaga Tepi Kain???

Assalamualaikum
Post aku kali ni, jangan jaga tepi kain kan? Okay, ni takda kena mengena dengan tajuk tu pun, aku cuma nak cerita hari ini apa yang berlaku lah okay?

But semalam aku tengok cerita ni ha!


Yap cerita X-Men, cerita dia not bad..Okay lah..best juga. Aku tunggu Transformer pulak. Hehe, Bulan ni dan bulan lepas aku banyak tengok wayang je, wow!

Itu hal semalam, hal hari ini, aku nak balik lah ke hostel aku, macam biasa lah bro, banyak assignment aku ni ha, tak cari bahan lagi kalau kau nak tahu. Aisehmen, macam mana ni, mood cuti masih lagi bermain dalam minda aku ni ha, malas nak study. Wakakaka..


Okay tu satu hal, ni yang aku nak mention kat sesapa ja, AKU CUKUP TAK SUKA ORANG NAK CAMPUR HAL AKU DENGAN ORANG2 YANG AKU KENAL. Bagi aku, kau tak perlu tunjuk HERO nak mesej aku, mengaku kau bf dia, nak bagitahu apa kau rasa. Tak perlu lah bro, kau nak marah ke tak ke, itu hal kau, tapi kan buat apa kau nak marah pulak? Dulu dia GF aku kan? Kau tak layak nak masuk campur, jika sekarang aku kacau dia, baru lah kau boleh nak marah2. Tak perlu kau nak kata kau pun marah dengan aku tapi kau taknak marah lama2, Bro! Don worry, awek kau takkan lari punya, hal dia dengan aku dulu dah lama tutup, hal dia dengan aku biar kami setel sama2, tapi jangan risau semua dah setel, kau patut JAGA ELOK2 AWEK KO DARI SEGI PERASAAN DIA! tu yang penting, pastikan dia ada perasaan pada kau, kekalkan perasaan dia pada kau. aku nak kau better jaga dia lagi baik daripada kau kisah apa aku buat pada dia suatu saat dulu, sebab benda tu dah berlaku pun, tak boleh tarik balik lah. Nak mesej aku nak jadi kawan, aku no hal, tapi tak perlu nak sebut pasal awek kau pada aku, sebab aku bila2 masa je boleh call dia, apa ke. Bro2, jangan takut aku takkan rampas dia dah, dia milik kau dah tu, kalau takut sangat pergi lah nikah.Alhamdulillah..So beware, even aku macam ni ,jangan anggap aku diam2 okay, tahu lah aku JAHAT, jadi jangan ajar aku JADI LEBIH JAHAT. Dan kepada awak ye, tak perlu cerita pasal saya ke atau awak tak cerita ke pada BF awak, berdepan je dengan saya, nak takut apa? Aku tak makan orang pun, relax lah. SEMUA DUNIA TAHU AKU JAHAT PADA KAU, NAK KATA APA? AKU NAIKKAN MARUAH KAU NI, AKU TURUNKAN MARUAH AKU DEMI KAU. ingat pesanan aku, jaga bf kau baik2, dan kau jaga gf kau baik2, jangan main dengan api. korang masih budak2. Go on with your life, tak perlu kata kau sayang aku lagi as ur FRIEND. kau tak paham maksud kawan. jadi jangan mention kan ia, JANGAN TIPU DIRI KAU PEREMPUAN. 


so, kepada semua orang, jangan sibuk hal saya dengan sesiapa yang saya pernah kenal, dan tak perlu ingatkan aku bahawa dia pernah hadir dalam hidup aku dan aku pernah hadir dalam hidup dia. Better kau bagi tahu awek kau je, DR LOVE tak perlukan semua tu, sebab aku dah tahu, cuma orang yang pernah muncul dalam hidup aku je tak pernah ngaku aku ni BF dorang, TAK PERCAYA TANYA PUTERI FAZLEEN NATASYA DAN SYAHIRAH. Setelah aku putus dengan dorang, dorang tak ngaku aku ni BF drg, Aku tak pernah kata macam tu, siapa yang buat siapa ni?? Katanya dorang kata gitu sebab sakit hati, JANGAN SELFISH. Aku kenal dia jadi aku tahu dia macam mana. 


Kawan2, aku yang jahat, aku tak layak untuk mereka2 ni semua. Doakan hubungan DR LOVE dengan MISS BULAT baik2 aja okay? 


terima kasih ira, aku tak perlukan sayang kau, sebab, sayang tu tak bermakna langsung pada aku. Jangan kata lagi, aku BENCI. 


Sekian, terima kasih. :)

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~