Followers

Thursday, June 30, 2011

+ A Lot of Assignment +

Assalamualaikum w.b.t
Tanggal 29/jun/2011 kita dah menyambut israk mikraj kan? so saya nak ambil kesempatan nak mengucapkannya kepada seluruh umat Islam di muka bumi ini SELAMAT MENYAMBUT ISRAK MIKRAJ. Maaf lambat update.

Ha, kawan2, as you all know, im too busy with my assignments..banyak giler! sem  3 ni betul2 mencabar minda dah ketahanan badan aku. Maaf sangat2 dah lama tak update blog aku yang comel lote ni, hahahaha(perasan). sekarang tepat kul 2.03 AM. Aku masih tak tidur, sebabnya aku nak update blog kesayangan aku ni lah. Banyak benda yang aku dah ketinggalan nak tulis tahu tak! Okay pertama sekali aku nak bagitahu budak junior semua dah masuk,dan aku masih lagi duduk di hostel yang bagaikan penjara buat aku ni! arghh! TEKANAN! hehe but apa boleh buat, selagi aku boleh tahan, aku tahan ya kawan2..

Keduanya ialah, aku dah siapkan outlining aku! haha, esok lecturer aku nka tengok, bila perfect, kami boleh proceed untuk buat draft pulak, after that baru lah final draft. Tu baru satu assgnment, assignment lain belum tahu lagi, tapi aku dah siapkan assignment persendirian minggu lepas dan aku dah submitkan pada sir aku selasa minggu ni. Alhamdulillah, satu persatu aku kerjakan. Tapi!!!tidak lupa juga dengan entertainment aku tahu tak..haha tu perkara wajib buatku, even study aku juga perlu restkan diri aku dengan manjakan diriku main game!!!uwaa!! bahagia!!

Ketiganya aku nak bagitahu, jumaat ni aku mungkin akan keluar bersama2 rakan2 seperjuangan main bowling!! Di samping itu, haha ayat karangan beb, aku nak tengok TRANSFORMER!!UWAAA orang kata cerita tu gempak, jeles aku..nak tengok. Apa2 pun itu tunggu jumaat ni okay?

Last but not least, aku ank cakapa aku rindukan miss bulat aku sangat2. Kami jarang dah contact. Hope hubungan kami akan kekal hingga ke akhir hayat. Jangan curang tau sayangm jika curang, gigit sayang karang. tak tahu! huhu..


Okaylah aku nak p tido..papai kawan2..nyte..eh silap morning..:)

P/s : I LOVE YOU AMIERA!

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~