Followers

Tuesday, June 7, 2011

Someone Already Comment In My Facebook :)

From somenone yang terasa pedasnya telah bagi aku mesej di facebook, i am not talking bout her, so why must she care what i'm talking about???? Jom BACA!!!

thanx 4 da post,i know it's for me,thanxs lot! Actualy kan xtau plak sy cmn kamu ley jmp blog sy.btw thnx sbb bca dn ktuk sy d'blg kamu.

Sy xtau larh cmn kamu ley rsa yg sy maksdkn kamu d'post sy tu.tp mmg sy maksudkn kamu.sbb sy xpnh tgk kamu mcm tu sblm nie,dunia kamu hny amiera.xnmpk hal laen dh agkny.ntah sy pn xtau tu dri kamu,sy xknl kamu.

Tp sjjurny bkn spnuhny sy maksdkn kamu d'post tu.sy bckap ttg kwan sy.kamu xtau dia.dn sy sgt trkjut bca post kamu yg spnuhny mngtuk sy tnp usul prksa.thanxs.

btw,please..sy xska ayat kamu yg knonny sy taruh hrpan pd kamu tu.xsma skali.sbb sy dah xpny psaan apa2 pd kamu pn. Yg sy maksudkn dgn bri hrpan d'post tu bkan kamu tp sowng yg sy syg.dan itu bkan kamu.sory ya.law sy buat kamu srabut atau trase.sy xmaksudkanny.

mgkn cra sy campur crta tu slah.tp waktu tu sy mlas nak tls jd ntah pape post tu. Psal gedik? Ya,sy tau larh sy gedik kat stu. Tp knytaan kamu sy dah jd gedik tu slah. Sbb sy sma skali x. Cma yg rpat ngn sy tau. Sy gedik kat stu cma utk hlangkan kpnasan aty sy. Tu cra sy utk krgkn temper sy jg kdg2. Rsany kamu pn knal sy cmna. Gedik xde dlam frasa hdup sy. Cma sy bljar jd gtu sjak sy sdar thap temper sy dah mlampau. Sbb sy xnak ckap. Nnt ckap sy ngade2 plak.

Sbb apa sy tgk blog kamu? Rsany dr dlu pn kamu tau cmna sy care bout prson yg sy pduli even ape yg sy tgk tu sakitkan aty sy. Sy pduli bkan sbb sy msh cntakan kamu. Sy dah x cntakan kamu hakimi. Tp sbb sy ingat kta kawan. Maaflh sy slah. Tp xksah larh tu,bkan slah kamu sy yg gtal tgk kan. Tp sy janji lpas nie sy xambk tau apa psal kamu ag.

Dan cmna skin mnta sy abaikan kamu n jgn ggu kamu. Sy buat. Tp mnta dgn skin jg jgn maen2 dgn sy psal mati2 atau apa. Evn jd pape kat kamu jgn biar dia gtau pape kat sy. Sy xnak tau.
Dia mnta sy jgn ambk tau pape psal kamu tp nape dia sbuk gtau psal kamu? Tu yg sy xfham ngn dia.

Sy tau sy truk,x sbaik miera. N cra miera pandang sy tu slah. Xde ape yg prlu nak pndang baik pd sy. Sy truk dan xbaik. Korang owg yg smpurna. Xmcam sy.

Sory law sy dah sakitkan jiwa kamu. rsany spnjang kta knal bwu itu post prtama sy d'public ttg kamu. Sy bwu ckap skit kamu bg sy ktukan sbgtu. Thanxs. Pnah sy ktuk kamu d'publc gtu? Ada mgkn sy xsdar ya?

Sy dah beasa dgn makian kamu. Dr mula knal sy dah dpat kata2 gtu. Sy dah x rsa apa skrang. Cma sy sdih sbb sowng yg pnah sy anggap kwan sanggup kata sy camtu skali. Tp xpe,sy bkan nk mnta smpati kamu. Sy cma nak gtau kamu. Baik drp sy post d'blg kan. Xbaik.

Sy mnta maaf sgt. Mungkn msa tu sy tlalu emosi tp sy dah cba kawal dgn kgdikan tu yg wat awk rsa muak. Sy pn xska nak gdik. Tp tu dpat hlangkan skit rsa sakit.

Sy sakit slma kta dah xde pape nie bkan sbb sy msh cntakan kamu. Tp sbb sy sdih dn sakit ngn prshbatan kta. kamu dah ada miera,kamu buang sy. Ya,sy xtrsa sgt hlang bf,sbb dr smnggu lpas cpl ngn kamu. Sy rsa sy dah mula jd shabat kamu. Dan sy sdar sy cma tmpat kamu luahkan rsa aty psal putri. Sy xksah sbb sy syg kamu shbat. Tp tu dlu.

Skrang sy dah xde lngsg psaan pd kamu. Cnta syg dah xde. Sy dah xnak tau pape psal kamu utk elakkan psaan bnci sy dr bcmbah lbh truk.

Cmna sy dah dlete smua gmbar,num dan msj kamu yg dlu2. Cam tu jg sy dah buang kamu dr fkiran sy. Dan cncin yg sy bg blk pd kamu sy rsa mgkn kamu dah buang. Law x lg, sy mnta kamu buang. Sbb sy xska kamu smpan wlaupn itu kamu pny. Sbb sy pnah pkai tu dan ia pnah jd mlik sy. Sy xnak kamu smpan pape ttg sy. Buang bear tshirt dan kad pnah sy bg,bolster jg. Law kamu hargai sy tlg buang. Cmna sy dah singkirkan smua ttg kamu dr hdup sy. Sy xnak ggu khdupan bahagia kamu lg.

Ini kali trakhir sy hubungi kamu. Sy mnta maaf skali lg dah ggu hdup kamu. Sy xtau spa akan bka fb kamu nie. Tp sy mnta kamu yg bca. Miera atau skin yg bka,tlg jgn bca privasi owg. Trima kasih pnah jd sahabat sy dan maaf atas sgalanya yg pnah sy lakukan pd kamu. Assalamualaikum

Orait2, meh Dr. Love nak explain habis2, macam nilah wahai siapa yang menaip di atas, eh aku lah taip, hehe..anda tak perlu lah nak bagi private mesej pada saya, sebab saya tak kisah pun orang nak kata apa pasal saya, memang saya ni jahat, semua dunia TAHU YANG MUHAMMAD HAKIMI ERDIEW ni jahat!!! To all my readers okay, rasa2 ada tak aku hina dia dalam blog aku selama ni? ada ke weyh? pernah ke? Nak kata aku jumpa mana blog dia tu, aku tak tahu menahu pun kau ada blog wahai hamba Allah, kau ada blog atau takda its your own life!! Memang kau tak ada hati dan perasaan dengan aku pun, sebab kau memang dah takda hati dengan aku, nak buat macam mana? adess!! Balik2 je class terus on lappy online nak update blog pasal kejadian apa hari ini, aku dah jumpa satu dah kejadian hari ini, so interesting lah nak baca.
Dan pada anda, jika anda serabut pun, tak perlu lah nak cakap pasal orang yang takda kaitan, wah! nampak sangat anda mengikuti perkembangan blog saya, terima kasih banyak2 ya. Kan saya dah kata post saya before this SESIAPA YANG TERASA TU, SAYA MINTA MAAF BANYAK2 YA, ANDA TAK PERLU NAK TERASA LAH YA KALAU ANDA TAK BUAT. 


sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Jangan Sengan! Sila Komen ~~